May 5, 2006

my crazy Sis...

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nie pozazdroscic ;)
siostry oczywiscie!

przedostatnie zdjecie tez obejrzalem z ciekawoscia.. tylko, co ono przedstawia?

8:32 AM  
Blogger jasiek said...

rozgoryczony Michala Z. ktoremu neapolski lump odmowil piwa i szlugow...

9:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

jaka crazy braciszku!??! just havin a good time:)

4:57 PM  
Blogger jasiek said...

crazy by family standards :)

5:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

ach te standardy rodzinne. kto je wytycza??
poza tym, czyz nie sa po to aby je lamac.
ja tam bym byl z takiej siostry dumny, ale ze jestem jedynakiem, to sam musze lamac przerozne standardy;) ehh ciezka to robota..

9:25 AM  
Blogger jasiek said...

standardy, moze raczej past peformance. O ile mi wiadomo zaden Krzewinski nie krecil beczek, kolowrotkow itp. my to ogolnie nie lubimy latac :)

3:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

baaardzo nie lubimy latac..ale chyba teraz to sie zmienilo...:)

12:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

krzysiu..po prostu..juz lece!!;)

1:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

napisała dorota...

1:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Krzysiu, a jak juz sie nauczycie, to potem ja sie naucze od was.

10:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

AHA!! w pierwszym wpisie jest oczywisty freudowski blad. błąd!!
naturalnie miało byc: no pozazdroscic, a nie "nie" pozazdroscic.
że też wczesniej tego nie zobaczylem, co gorsza, jak nikt nie mogl nie zwrocic mi na to uwagi!!
zainteresowanych przepraszam.

10:29 AM  
Blogger jasiek said...

a ja dalej nie bede lubil latac

11:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

dopiero teraz no to wreszcie trafilam... Boskie zdjecia! Ale zaraz, zaraz... jak to my nie lubimy latac?! A Stryjaszek to co...? MK

12:02 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home